Bestilling:
Ved afgivelse af en bestilling, er den gældende som stod du i restauranten og bestilte.
Du giver restauranten lov til at ringe dig op ved eventuelle spørgsmål til din ordre når du bestiller.
Din bestilling sendes afsted som en email til restauranten, og det er deres ansvar at behandle denne bestilling efter gældende GPDR regler.
Anullere ordre eller ændring til ordre:
Hvis du ønsker at anullere din ordre skal dette ske direkte til restauranten inden for rimelig tidsrum.
Har du ændringer eller tilføjelser til din bestilling, bedes du tage direkte kontakt til restauranten. Der er ingen garanti for at de kan imødekommes.
Betaling:
Hvordan restauranten håndtere betaling er op til dem, dette kan ikke forgå via platformen.
Vi henviser til at der betales via MobilePay eller med kontaktløs kort.
Levering og afhentning:
hold afstand til andre ved personlig afhentning i restauranten. Husk at brug håndsprit/vask hænder før og efter modtagelse/afhentning af ordren.
Bestillingsplatformen:
Bestillingsplatformen er udelukkende en service stillet til rådighed for kommunikation mellem gæsten og restauranten. Tap Service står derfor ikke til ansvar for hvorledes restauranten håndtere betaling, hygiejne og lign. Data bliver ikke gemt eller videresendt til 3. part.